<--weryfikacja Google Search Console nie usuwac-->
Wersje językowe
Blog
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Pytania i odpowiedzi

Rejestracja

1. Co muszę zrobić  gdy zapomnę hasła?
W takim przypadku należy kliknąć na "Zaloguj się" a następnie na "Nie pamiętasz hasła? Kliknij tutaj" oraz podać adres e-mail, który został użyty podczas rejestracji. Na podany adres wyślemy nowe hasło

2. Czy konieczna jest rejestracja konta aby zrobić zakupy?
Aby zrobić zakupy nie musisz rejestrować konta. Jednak posiadanie zarejestrowanego konta daje wiele możliwości np. monitorowania w dowolnym momencie statusu Twojego zamówienia.

Zamówienia

1. Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?
Tak, istnieje taka możliwość.

2. Czy można wycofać złożone zamówienie?
Tak, istnieje taka możliwość pod warunkiem, że nie jest to zamówienie spersonalizowane, którego produkcja już się rozpoczęła.

3. Czy istnieje możliwość wprowadzenia zmian w zamówieniu?
Tak, istnieje taka możliwość pod warunkiem, że produkcja zamówionego towaru jeszcze się nie rozpoczęła.

4. Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?
Tak, istnieje taka możliwość, ale tylko w mieście Gniezno.

5. Czy mogę zamówić koszulkę zmieniając w niej np. kolor?
Tak, istnieje taka możliwość. Można zmienić w naszej koszulce kolory, można dodać własne napisy, loga itp.
Generalnie można zmodyfikować praktycznie wszystko według własnego uznania. Dzieje się tak dlatego, że nie jesteśmy pośrednikiem lecz producentem, który sam projektuje swoje wzory i dlatego mamy szeroki wachlarz możliwości jeśli chodzi o zmiany.
Przed zakupem towaru, w którym ma być dokonana modyfikacja prosimy o wcześniejszy kontakt.

6. Czy istnieje możliwość zamówienia np. koszulki według mojego wzoru?
Tak, istnieje taka możliwość.W tym celu prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

7. Czy możecie sami zaproponować jakiś wzór np. koszulki w interesującej mnie tematyce, np. bieganie?
Tak, jeżeli Klientowi brakuje pomysłu na ciekawą koszulkę to jesteśmy w stanie zaproponować coś od siebie.

Wymiany i zwroty

1. Czy można zwrócić zakupiony towar?
Tak, każdy Klient ma prawo bez podawania przyczyny zwrócić zakupiony towar w przeciągu 14 dni od momentu odbioru towaru z wyjątkiem towarów spersonalizowanych, szytych na indywidualne zamówienia.
Te co do zasady zwrotom nie podlegają.

2. Czy można wymienić zakupiony towar na inny?
W przypadku zakupu towaru spersonalizowanego niestety nie ma takiej możliwości dlatego prosimy o przemyślane zakupy. Natomiast w przypadku zakupu standardowego towaru bez personalizacji istnieje możliwość wymiany na inny.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl